طراحی لوگو

image
image
image
image
image
image

طراحی لوگو به برند شما هویت بصری می دهد.

image
گروه آرسس گروه مشاوره ای و مهاجرتی به ترکیه
image
هلدینگ آزست هلدینگ مشاوره ای و مهاجرتی به ترکیه
image
شرکت Hi Homes شرکت خرید و فروش ملک در ترکیه
image
وب سایت گوشتچی فروشگاه اینترنتی فروش انواع گوشت
image
کلینیک مراقبت از پوست لیونا مرکز پوست و زیبایی لیونا
image
پیج یوتیوب LikeWeDo لوگو پیج یوتیوب
image
وب سایت ایران کیک سایت فروش آنلاین کیک و شیرینی
image
مهندس آرش وثوقیان لوگو شخصی مهنس معمار آرش وثوقیان
image
شرکت آلین ایده گستر شرکت فروش دستگاه pos
image
مهندس نیلوفر حقی لوگو شخصی مهندس معمار نیلوفر حقی
image
کارخانه مبلمان نانو چوب گروه تولیدی مصنوعات چوبی و استیل نانو چوب
image
عکاسی و فیلم برداری گرافون تیم عکاسی و فیلم برداری گرافون
image
وب سایت Rigel تیم دیجیتال مارکتینگ Rigel
image
وب سایت موتاب فروشگاه اینترنتی فروش محصولات تخصصی مو
image
وب سایت استخر بلیط سامانه فروش اینترنتی بلیط استخر و پارک های آبی کشور

سوالات متداول

یمت طراحی لوگو جزو مسائلی است که به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این پروسه، طراح تحقیقات زیادی انجام داده و با فعالیت کسب و کار، اهداف صاحب کسب و کار و مخاطبان هدف این کسب و کار، آشنا می شود. سپس با در نظر گرفتن عوامل مؤثر در لوگو، اقدام به طراحی لوگو می کند

تیم طراحی ریگل به طراح های بسیار حرفه ای همکاری می کند و با قیمت مناسب ولی با کیفیت بالا طراحی لو حرفه ای راتحویل کارفرما می دهد

در طراحی لوگو حرفه ای، طراحان مراحل خاصی را طی کرده و در نهایت به نتیجه دلخواه می رسند. این مراحل به شرح زیر می باشند: تحقیق و بررسی زمانی که از سوی کسب و کار و برندی، سفارش طراحی لوگو ارائه می شود طراحان حرفه ای در مرحله اول اقدام به تحقیق و بررسی در زمینه کسب و کار مورد نظر برند معرفی شده و خدمات و محصولات این برند می کنند. در این مرحله مشخص می شود که لوگو برای چه نوع کسب و کاری و با چه اهدافی طراحی می شود. در این تحقیقات، طراح بررسی می کند که چه نوع لوگوهایی در زمینه این کسب و کار وجود دارد تا لوگویی متمایز از آنها طراحی نماید. همچنین طراح لوگو بررسی می کند که مشتریان و مخاطبان این کسب و کار چه خصوصیاتی دارند تا بر اساس آن، لوگوی مناسبی طراحی کند. آشنایی با اهداف صاحبان کسب و کار حال که طراح لوگو با کسب و کار مشتری آشنا شده است باید با روحیات صاحب کسب و کار و اهداف وی نیز آشنا شود. به همین منظور با وی صحبت کرده و اهداف او را جویا می شود. سپس بر اساس این اهداف، طرح های اولیه و سبک مناسبی را برای طراحی لوگوی ایده آل، انتخاب می کند. اجرای ایده اولیه طراح لوگو، ایده هایی که برای لوگوی برند مشتری دارد را پیاده سازی می کند تا صاحب کسب و کار نیز با مشاهده آنها بتواند لوگوی برند را به راحتی انتخاب کند. اعمال تغییرات با اجرای ایده اولیه و بازخوردهایی که این ایده دارد شاید طراح مجبور به ایجاد تغییراتی جزئی و یا کلی در این طرح شود. اما یقیناً بازسازی لوگو در این مرحله در تأثیرگذاری لوگوی طراحی شده بر روی مخاطبان، اثر مثبتی خواهد داشت. ارائه لوگوی نهایی زمانی که تمام مراحل فوق با موفقیت طی شدند، طراح لوگو، آرم طراحی شده را در فایل ها و فرمت های مختلفی تهیه کرده و در اختیار مشتری قرار می دهد. به این ترتیب صاحبان کسب و کار می توانند این لوگو را برای چاپ در سایز کوچک یا بزرگ و یا استفاده در سایت های اینترنتی و ... مورد استفاده قرار دهند. اگر کار طراحی لوگوی برند خود را به یک طراح متخصص بسپارید حتماً با افزایش قیمت طراحی لوگو روبرو خواهید شد؛ اما نتیجه کار می تواند توجیه کننده قابل قبولی برای این هزینه ها باشد.