برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه طراحی لوگوموشن با کارشناسان ریگل تماس بگیرید
یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در برندسازی و تبلیغات مدرن لوگو موشن(آرم استیشن) است. تمامی کسب و کارها در تلاشند تا با استفاده از ابزارهای مفید بتوانند به بهترین نحو خود را به مشتریان و رقیبان بشناسانند و در بازارهای رقابتی جایگاه خود را پیدا کنند. لوگو موشن تا حدود زیادی می تواند تصویر مناسبی از برند در ذهن مخاطبان ایجاد کند. در ادامه با ما همراه باشید تا این ابزار، ویژگی ها و نحوه سفارش آن بیشتر آشنا شوید.
لوگو موشن تعریف ساده ای دارد. شاید بتوان گفت اولین قدم در برندسازی، طراحی لوگو است. هر کسب و کار لوگو مخصوص به خود را دارد. اما رقابت همچنان داغ است و تجارت ها به دنبال روش هایی هستند تا بتوانند خود را جذاب تر از رقبا به نمایش بگذارند. برندها در تلاشند تا با استفاده از یک سری ابزار نظر مخاطبان خود را جلب کنند. قدم بعدی پس از طراحی لوگو، شکل دادن و حرکت دادن به آن است. موشن کردن یک لوگو به معنی حرکت و جان دادن به آن با استفاده از برنامه های مخصوص کامپیوتری است. چیزی که اگر توسط یک طراح حرفه ای انجام شود باعث جذاب شدن هویت یک برند می شود.
عمر لوگوهای ایستا و چاپی به اتمام رسیده است. لوگو موشن ممکن است فقط چند حرکت دوربین باشد و یا انیمیشنی باشد که با توجه به اهداف خود می توانید از طراح بخواهید با یک داستان کوتاه به لوگو کسب و کار شما زندگی ببخشد.
کابرد و استفاده درست از لوگو موشن در فضای مناسب می تواند تا حد بسیاری برای یک برند موفقیت آمیز باشد. کابردهای موشن عبارتند از:
تصویر و ویدئو بیش از هر چیز می تواند در ذهن مخاطب باقی بماند و روی او تاثیر بگذارد. به همین خاطر کسب و کارهای گوناگون برای معرفی برند خود از آرم استیشن در شبکه های اجتماعی بهره می گیرند. می توانید موشن های اختصاصی برند خود را در شبکه های اجتماعی استفاده کنید و متمایز از رقبا دیده شوید.
سومین راه ارتباطی مرسوم میان افراد است. برندها برای معرفی خود یا برای اعضای خود ایمیل ارسال می کنند و چه بهتر که از حالت فرمالیته خارج باشد و از رنگ و حرکت در ایمیل های ارسالی استفاده شود. برندها می توانند آرم استیشن های ساخته شده را با استفاده از ایمیل برای معرفی و شناساندن و جذب مخاطبان خود استفاده کنند.
بنرهای تبلیغاتی از آنجا که حجم زیادی اشغال می کنند از طرف کاربران نادیده گرفته می شوند. بهترین راه برای حل این مسئله استفاده از آرم استیشن است. این امر باعث می شود بنرهای تبلیغاتی بهتر و بیشتر از گذشته دیده شوند و از این طریق برند می تواند مخاطبان زیادی به خود جلب کند. همچنین با استفاده از موشن تعداد کلیک های تبلیغ هم افزایش می یابد.
وب سایت اعتبار و رزومه یک شرکت محسوب می شود. استفاده از موشن ها نه تنها باعث جذابیت سایت می شوند، بلکه باعث بهبود کیفیت آن شده و نقش بسزایی در سئو سایت ایفا می کنند. هر کاربر با ورود به سایت زمانی را صرف مشاهده موشن ها می کند و همین زمان باعث بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو می شود. با قرار دادن موشن برند در صفحه ابتدایی سایت متوجه تاثیرگذاری آن خواهید شد. البته توجه داشته باشید فقط یک بار از آن استفاده کنید.
در واقع تصاویری هستند که ابتدا و انتهای یک ویدئو را نمایش می دهند. لوگو موشن در این ویدئوها هویت یک برند را به مخاطبان یادآوری می کند. در صورتی که ویدئوهای تبلیغاتی را با استفاده از موشن شروع و یا به پایان می رسانید بیش از قبل در ذهن مخاطبان و کاربران باقی خواهید ماند و تاثیرگذاری بسیار خوب آن در مخاطب باعث می شود تا مرحله سفارش و خرید محصول و یا خدمات قدم بردارد.
لوگو موشن در انواع گوناگون با توجه به حوزه کاری کسب و کار، نوع تبلیغات و با توجه به سلیقه افراد تولید می شود که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.
موشن هایی هستند که در یک فضای دو بعدی طراحی و ساخته شده اند و برای به حرکت در آوردن لوگو برند از افکت های صوتی و گرافیکی روی آن استفاده می شود. هزینه های طراحی مربوط به این نوع موشن کمتر از موشن های سه بعدی است.
این ابزار با استفاده از افکت های سه بعدی ایجاد می شود که می توان با استفاده از حرکات دوربین جلوه های ویژه ای روی لوگوی یک برند ایجاد کرد. این ابزار، تبلیغات یک برند را به صورت سه بعدی و کاملا حرفه ای نمایش می دهد.
تکنولوژی پیشرفت کرده است و قالب های آماده بسیاری برای ساخت و طراحی لوگو موشن به وجود آمده اند که افراد می توانند با استفاده از آن ها در یک زمان کوتاه به لوگو خود موشن بدهند. اما برای داشتن یک موشن اختصاصی و منحصر به فرد نیازمند تیم طراحی قوی و حرفه ای هستید تا کار را با بالاترین کیفیت برایتان طراحی کنند.
با طراحی یک لوگو موشن قدرتمند و منحصر به فرد می توانید تاثیر مثبتی روی مخاطب خود بگذارید. آن ها می توانند به خوبی با کسب و کار شما رابطه برقرار کنند. احساسات مخاطب چیزی است که در اولین ثانیه های تماشای موشن برانگیخته می شود و سپس منطق و عقل خود را برای انتخاب شما به کار می گیرد. موشن بهترین ابزار برای نمایش اهداف کسب و کار شماست و می توانید به مخاطبان و رقبا نشان دهید که در کار خود قدرتمند و حرفه ای هستید.
طراحی لوگو موشن نقش موثری در موفقیت یک کسب و کار ایفا می کند. این ابزار بهترین گزینه برای تبلیغات و برندسازی است. لوگو متحرک همیشه در ذهن مخاطب باقی می ماند و مدت زمان زیادی طول می کشد تا تاثیر آن از ذهن و فکر مخاطبان پاک شود. از دیگر مزایای موشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
قیمت طراحی لوگو موشن با توجه به نوع و مدت زمان آن متفاوت است. ریگل خدمات متنوعی در زمینه برندسازی، طراحی لوگو، لوگو موشن،طراحی سایت و کارت ویزیت و سایر موارد تبلیغاتی با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می دهد. برای اطلاع از تعرفه ها و یا دریافت مشاوره در خصوص طراحی موشن می توانید با تیم طراحی ریگل تماس حاصل نمایید.
نکات پایانی
پیش از طراحی لوگو موشن باید تحقیقات لازم در خصوص برند، حوزه فعالیت کسب و کار و سلایق مشتری انجام شود. مهم ترین مسئله در طراحی موشن جلب توجه مخاطبان است. باید به گونه ای طراحی شود که در همان ثانیه های ابتدایی بتواند ذهن مخاطب را به خود درگیر کند. مدیران موفق برای اینکه بتوانند در کسب و کار خود و افزایش چند برابری سرمایه، روی انیمیت کردن لوگو سرمایه گذاری می کنند.