چه جیزهایی باعث ساخت یک لوگو خوب می شود ؟ 7 نکته طلایی در مورد طراحی لوگو

image
image
image
image
image
image
نکات طلایی در مورد طراحی لوگو به همراه مثال

چه جیزهایی باعث ساخت یک لوگو خوب می شود ؟ 7 نکته طلایی در مورد طراحی لوگو

لوگو های خلاقانه در بهشت ساخته نمی شوند.اگر تازه در طراحی هستید و وظیفه ایجاد یک لوگو برای یک کسب و کار ، یک محصول یا یک سازمان را دارید ، این مقاله به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که طراحی آرم خوب چگونه است ، چگونه یک آرم ارائه دهید و برخی از آنها را به اشتراک بگذارید ترفندهای طراحی لوگو برای کمک به سرعت بخشیدن به روند ساخت آرم. در این آموزش ، من دستورالعمل های آرم را به همراه نمونه هایی از هر راهنما از سازنده لوگو رضا آتش پیکر به اشتراک می گذارم.

 

انواع و حالات آرم ها و ولوگو

نکات طراحی لوگو-ریگل

قبل از اینکه بدانیم چه چیزی باعث ایجاد آرم های خوب می شود ، لازم است کمی وقت بگذاریم لوگو را تعریف کنیم لوگو در اصل نمادی است که به شناسایی و ارتقا تجارت ، محصول ، سازمان و غیره کمک می کند.

آرم ها به سه شکل اساسی تقسیم می شوند:

لوگو تصویری ، به عنوان مثال نایک

لوگو  گویا که دقیقاً نشان می دهد آنچه شرکت انجام می دهد ، به عنوان مثال جاروبرقی برای سرویس نظافت منزل

لوگو نوشتاری ، به عنوان مثال کوکاکولا

اکثر شرکت هایی که از نمادی انتزاعی یا نمادی استفاده می کنند تمایل دارند نماد انتخابی خود را با یک آرم مبتنی بر نوشتاری ترکیب کنند که به یادآوری آرم آنها بسیار آسان تر می شود ، خصوصاً در روزهای اولیه قبل از اینکه لوگو آنها به تنهایی قابل شناسایی باشد.

 

7 نکته برای ایجاد لوگو

بنابراین حالا من قصد دارم من می خواهم بهترین نکات مربوط به ساخت آرم را به شما ارائه دهم ، بنابراین شما هم از نظر تئوری و هم از نظر بصری متوجه خواهید شد که چه چیزی باعث ایجاد آرم های خوب می شود.

 

به هر حال ، این نکات مربوط به طراحی آرم برای انواع آرم ها و انواع مشاغل ، محصولات و سازمان هایی که از آرم استفاده می کنند ، صدق می کند.

1. ساده نگه دارید

وقتی صحبت از آرم های عالی می شود سادگی همه چیز است. یک آرم ساده به راحتی قابل شناسایی و به خاطر سپاری است و استفاده از آن در انواع کالاها آسان است.

 

2. آن را به یاد ماندنی کنید

لوگو شما مقدمه ای برای نام تجاری شما است ، بنابراین باید مارک شما را از دیگران شناسایی و متمایز کند ، توجه مخاطبان شما را جلب کرده و برداشتی مثبت و ماندگار از خود به جای بگذارد. به همین دلیل لوگو های حرفه ای  نیز کاملاً به یاد ماندنی هستند

 

3. رنگ های خود را با فکر انتخاب کنید

رنگ نقش زیادی در طراحی خوب آرم دارد. چشم را به خود جلب می کند ، احساسات را برانگیخته و پیام هایی را منتقل می کند. بنابراین ، مهم است که هنگام ارائه ایده های طراحی لوگو ، در مورد آنچه می خواهید با رنگ های انتخاب شده ارتباط برقرار کنید ، فکر کنید.

 

4. با احتیاط به و بروز طراحی کنید.

شما می خواهید که آرم شما ادر گذر زمان قدیمی بنظر نرسد ، بنابراین از مد روز بودن و پرطرفدار بودن طراحی خود به گونه ای جلوگیری کنید که به نظر می رسد 10 یا 50 سال از زمان ایجاد طرح شما گذشته باشد.

 

5. آن را مرتبط طراحی کنید

از رنگ ها ، قلم ها و گرافیک هایی استفاده کنید که نمایانگر تصویری است که می خواهید شرکت شما منتقل کند. هنگامی که به بینندگان ایده خوبی درباره تجارت شما می دهد ، اطمینان حاصل می کنید که آرم شما مرتبط باشد

 

6. آن را همه کاره کنید

آرم ها باید در رسانه های مختلف کار کنند ، بنابراین شما باید بتوانید آنها را کوچک یا بالا کنید و از آنها در چاپ یا وب استفاده کنید ، بدون اینکه کیفیت متمایز خود را از دست بدهند.

 

7. از منابع و ابزارهای آنلاین استفاده کنید

برای ایجاد یک آرم عالی لازم نیست بانک را بشکنید یا چرخ را دوباره اختراع کنید. ابزارهای آنلاین مفیدی مانند Placeit’s Logo Maker برای کمک به شما در ساخت آرمهای عالی وجود دارد. Placeit's Logo Maker رایگان و آسان است .

 

برای سفارش و طراحی حرفه ای لوگو به وب سایت ریگل مراجعه کنید.